دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ امو باند به نام دلم میره برات

 دانلود آهنگ جدید امو باند بنام دلم میره برات

Download New Music Emo Band – Delam Mire Barat
متن آهنگ جدید امو باند بنام دلم میره برات :
نمیگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم
با این همه خوبیم مگه کس دیگه ای میاد به چشم
نمیگی وقتی میخوای از پیشم بری چطوری دل بکنم ازت
حتی اگه بد بشی باهام جای تو تو قلبمه فقط
از علاقم به تو کم نمیشه بیا آرامش خونم باش
یکمی دیوونم باش دلتو بده جونمو میدم جاش
حتی اگه همیشه تورو ببینمت هی بازم دلم تنگ میشه برات
یه حالی میشم وقتی که تو میاری اسممو رو لبات
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
یه حالی دارم با تو الان که مثل خوابه
چی بگم از علاقم که بی حد و حسابه
توی قلبم جای تو شده سفت و ثابت
یه زندگی واست بسازم که نبینی تو خوابت
همه ی دنیا به کنار من تورو میخوامو بس
حس توی اون چشات آخ که یه چیز دیگس
دلم از دستت ای وای داره میره از دست
همه درگیر توان آخه خوبی از بس
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

 دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام آتشم باش

ترانه: امید صباغ نو, موزیک: محمد محتشمی, تنظیم: فتاح فتحی

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Atasham Bash
متن آهنگ جدید آتشم باش حجت اشرف زاده

میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم

ای پریزاده ی مو پریشان روی از این خسته دل بر مگردان

ماه افسون گر سر به زیرم پای عشقت الهی بمیرم

هرچه خواهی بگو آخر کار عشق خود را برایم نگه دار

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

مست مستم کن از خنده هایت تا بسازم بسوزم به پایت

آتشم باش و خاکسترم را هی بسوزان و هی پرپرم کن

میپرستم تورا میپرستم من هنوز از هوای تو مستم

ای پریزاده ی مو پریشان روی از این خسته دل بر مگردان

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

عمرم جانم ماه تابانم سر و سامانم دلدارم

وای از دستت که شدم مستت تو مده بیش از این آزارم

دانلود آهنگ ۰۱۱۱ باند به نام پیله

 دانلود آهنگ جدید ۰۱۱۱ باند به نام پیله

Download music 0111 – Pile

متن آهنگ جدید ۰۱۱۱ باند به نام پیله

خوبه تو گم کردی دنبال چی میگردی کاری به من نداشته باش

دنیات پر شده از هرچی حس بد واسه همینه که دل من واسه با تو بودن مردده

تو دیگه تمومی برو نمیخوام دیگه بمونی

تا تو وقتی بودی فهمیدم که حس منو نمیدونی

تو که راه خودتو میدونی سر چی این همه درگیری

حتی روی من حتی روی خودت از این به بعد میترسیدی

تو دیگه تمومی برو دیگه نمیخوام بمونی

تا تو وقتی بودی فهمیدم که حس منو نمیدونی

تو که راه خودتو میدونی سر چی این همه درگیری

حتی روی من حتی روی خودت از این به بعد میترسیدی

چشام بسته اس مغزه خسته اس میکشم درد تا که برم از دست

مخه رد رد دسته سرد سرد بازم گفتم شاید عوض بشه روز بد

هوای سخت که باز شبونه رفت زخمی که جا باز کرد زبونه زد

با هیچ مرحمی هم نمیشه بخیه کرد دیگه صبر نکن بکن دیگه بقیه اشم

میخوام دیگه نمونم برم یه جای دور معیار قلبم باشه به جای پول

من دست خالی ساختم واست دنیاتو پشتم به همه تا که فقط باشم با تو

هرچی بیشتر خواستی راه اومدم سنگ جلو پام میزاشتی باز اومدم

با ما بده همه آدمای دوروبرم وقتی مردم بگو کسی نیاد بالا سرم بگو نیاد کسی بالا سرم

تو دیگه تمومی برو دیگه نمیخوام بمونی

تا تو وقتی بودی فهمیدم که حس منو نمیدونی

تو که راه خودتو میدونی سر چی این همه درگیری

حتی روی من حتی روی خودت از این به بعد میترسیدی

این سنگ بیاد میشکنه شیشه رو میدونستم دیده بودم آینده رو

بهتره پاک کنم چشمای ترو میگی بگی بمون نرو ولی نمیمونم

نمیکشم کام آخرو هر روز توی این خونه جنگو دعواست

سریدنو نرسیدن زدن درجاست اونکه بالا میره صدای بحث هاست

به جای گلو بوسه پرت شدن ظرف هاست هر روز میگم از ماست که بر ماست

منم میرم دردا شه کم الان بارمو بستم نپرس حالمو اصلا پشت سرم همه ی اون درهارو بستم

یه روز ما پیگیر هم دیگه توی خونه شب موندن دیگه دیره

میگی باز پیله کرد میگی باز پیله کرد

تو دیگه تمومی برو دیگه نمیخوام بمونی

تا تو وقتی بودی فهمیدم که حس منو نمیدونی

تو که راه خودتو میدونی سر چی این همه درگیری

حتی روی من حتی روی خودت از این به بعد میترسیدی

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام حلالم کن

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام حلالم کن

Mohsen Chavoshi – Halalam Kon

میکس : محسن چاوشی ؛ گیتار الکتریک : عادل روح نواز

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام حلالم کن

دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه

از این کوچه که دلتنگه از این شهری که دل خونه

تو دیگه پا به پام نیستی ولی من باز هم زندم

عجب جون سختی ام من که هنوزم فکر آیندم

به فکر روزهایی که بدون تو بازم شاده

ببین این زخمای کهنه چه امیدی بهم داده

میدونم باز هم میشه بدون فکر عاشق شد

برای یک دل ساده دوباره صاف و صادق شد

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

تو از چشام نمیخونی غمای بی زبونم

غم داغی که سوزونده تا مغز استخونم رو

واسه این درد بی درمون دیگه راه علاجی نیست

دارم میمیرم و دیگه به دارو احتیاجی نیست

غرورم میگه باید رفت دلم میگه یکم دیگه تحمل کن

ولی هرگز دلم … خورده که میگه

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم