دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام تب چشمات

آهنگ جدید عاشقانه سینا شعبانخانی به نام تب چشمات

دانلود آهنگ تب چشما از سینا شعبانخانی،دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی

دانلود موسیقی جدید سینا شعبانخانی به نام تب چشمات

Download New Song By Sina Shabankhani Called Tabe Cheshmat

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام تب چشمات

تب چشمات یه بار دیگه شکستم داد

تو دلم زلزله راه افتاد به خدا بد کاری دستم داد

یه بار دیگه شکستم داد

تب چشمات تب چشمات

من رو سوزوند و زمینم زد

شاید هم زندگی چشمم زد

چه بلایی سر من اومد

امان از چشم های خوشحالم

من رو ول نکن تو این حالتم

آخه من فقط با تو راحتم

دیگه آب از سر من رد شده

تو که مهربون بودی چرا اون چشات بد شده

تو نفس نفس هوای منی

تو رو این زمین خدای منی

واسه من مهمه آرامشت

ولی تو دلت میخواد دل بیقرارم رو بشکنی

تب چشمات مثل آفتاب تابستونه

داره چشمام رو میسوزونه

یه چیزی توی نگاهاته

با همه فرق داره دیوونه

تب چشمات تب چشمات

یه جوری داغه که تب کردم

نمیتونم دیگه برگردم

تو یه چیز دیگه ای واسم

با همه غیر خودت سردم

من رو ول نکن تو این حالتم

آخه من فقط با تو راحتم

دیگه آب از سر من رد شده

تو که مهربون بودی چرا اون چشات بد شده

تو نفس نفس هوای منی

تو رو این زمین خدای منی

واسه من مهمه آرامشت

ولی تو دلت میخواد دل بیقرارم رو بشکنی

 

دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام تب چشمات با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام تب چشمات با کیفیت ۱۲۸
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.