دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم با بالاترین کیفیت

Download New Music Meysam Ebrahimi & Mehdi Azar – Bigararam

ترانه و موزیک: آرش ای پی , تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم :

عاشق شدم رفت تو کردی بی قرارم از تو یه دلتنگی فقط مونده برا من
آخه کی میخواد بیاد جاتو بگیره دنیا میخواد هرجا منو با تو ببینه
ببین بی تو دلم یخ کرد همه حرفاتو از بر کرد بیا حال دلم خوبه بیا دوباره باز برگرد
شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم دوباره تب کرد
قلب مریضم این روزا هواتو کرده بی معرفت تو نیستی این خونه چه سرده
شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم دوباره تب کرد
قلب مریضم این روزا هواتو کرده بی معرفت تو نیستی این خونه چه سرده

آهنگ جدید میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم

ندید چشات داغونتم من این دلتنگیو مدیونتم همین
ببین بی طاقتم و بی قررا ببین اشکم میخواد بی تو دراد
به این چشمام قسم دلواپسم فقط منو ببین
شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم دوباره تب کرد
قلب مریضم این روزا هواتو کرده بی معرفت تو نیستی این خونه چه سرده
شدم پریشون تو کجایی برگرد حیرون کوچه ها شدم دوباره تب کرد
قلب مریضم این روزا هواتو کرده بی معرفت تو نیستی این خونه چه سرده

دانلود آهنگ جدید شاد

دانلود آهنگ جدید عاشقانه

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم

دانلود آهنگ تصویری میثم ابراهیمی و مهدی آذر بنام بیقرارم

منبع : http://www.skyrose.ir/music/meysam-ebrahimi/mehdi-azar-meysam-ebrahimi-bi-ghraram/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.