دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ به سبک مدرن و پاپ که میتوانید از آرشیو ترانه های خوانندگان مورد علاقه خود آهنگ جدید را دانلود کنید

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم

دانلود آهنگ جدید عاشقانه سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده،دانلود آهنگ بد تو فکرتم از سینا درخشنده

دانلود موسیقی جدید سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم

موزیک: سینا درخشنده, ترانه: شقایق امیر عضدی, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد

Download New Music Sina Derakhshande – Bad Too Fekretam

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده

متن آهنگ جدید سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم

میزنی زخم به قلبی که درگیر توئه رو خودت هم نیاری که تقصیر توئه

اینکه باشم تو دنیات تو تقدیر توئه

این جدایی واسه تو مث آب خوردنه واسه ی من شبیه تو دریا مردنه

قید دنیاشو واست کی اینجور میزنه

کاشکی عطرت نمیموند تو خونه بعد تو هیشکی اینجور نسوزوند دلم رو قد تو

از خودم خسته میشم تا میشه حرف تو کاشکی حتی نداشتم یه دونه عکستو

آخرش شب میشه این روزا بدون تو بد تو فکر تو هستم همش به جون تو

آخ چی میشه بذاری کنار غرورتو من هنوزم میخوام حس کنم حضورتو

راه برگشت واسه تو همینجاست رو به روت این پلارو گذاشتم که برگردی یه روز

تا کی آخه به قلبم بگم اینجا بسوز

کاشکی عطرت نمیموند تو خونه بعد تو هیشکی اینجور نسوزوند دلم رو قد تو

از خودم خسته میشم تا میشه حرف تو کاشکی حتی نداشتم یه دونه عکستو

آخرش شب میشه این روزا بدون تو بد تو فکر تو هستم همش به جون تو

آخ چی میشه بذاری کنار غرورتو من هنوزم میخوام حس کنم حضورتو

 

دانلود ترانه سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سینا درخشنده به نام بد تو فکرتم با کیفیت ۱۲۸
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.